zondag 23 maart 2014

Beweging in The Hall...

Na een dip deze week ben ik toch weer verder gegaan met Drayton Hall van Di Ford...
Er kwam weer een deel van de beroemde ruitjes en deze heb ik gelijk
maar weer lekker verknipt in mooie stukjes...





Aan het middenstuk was ik nog niet begonnen en aangezien
ik iets zocht waar ik niet te veel bij na moest denken
(of denken soms mijn sterkste kant is... )
ben ik lekker gaan vogelen met hexjes...
Alle zes de kleurtjes zijn al lekker compleet, nu nog aan elkaar zetten...





En dat ging vanmiddag prima met een kopje thee erbij...
Vorig jaar op ons tripje naar het Festival of Quilts bij Emma Bridgewater
deze gave theepot gescoord met een paar leuke bekers...
Het is er een feestje om binnen te lopen...
Geniet er elke keer weer van als ik ze gebruik...


De laatste weken was ik eigenlijk alleen met
de Dear/kleine Jane bezig. Mijn voornemen voor 2 blokjes waren deze keer
een beetje aan de krappe kant...
Alle tot nu toe gemaakte blokjes kun je vinden op de Dear/kleine Jane pagina linksboven
Fijne zondag nog,
Coriene

Geen opmerkingen: