zaterdag 1 maart 2014

Een beetje kant van mij en een beetje van....



Deze week braaf gewerkt aan het quilten van de Merrimack.
Veel is er niet te zien omdat nu toe alleen in de ditch is gewerkt.




Tijdens de handwerkbeurs had ik nog een leuke streng overlopende wol gekocht bij Wolmetverve. Leuk patroontje om het in te verwerken is Gail aka Nightsongs.
Het is te vinden te vinden op Ravelry.
Alleen een beetje verslavend...




We kunnen nu echt merken dat het voorjaar wordt. 
Onze meneer Pauw laat nu weer goed van zich horen. 
Er is er maar 1 die lawaai mag maken en dat ben ik...
Probeer je het toch, nou dan is mijn stem toch harder...

Kijk is hoe groot ik ben...
En mijn staart wordt nog groter met het toppunt in juni...
Vrouwtje kan breiwerk maken dat lijkt op kant, nu ik heb een staart van kant...



Fijne zaterdag,

Coriene

Geen opmerkingen: