donderdag 21 augustus 2014

Tuinieren...

Het is heel goed weer om te tuinieren...
Vooral aan mijn binnentuintje...
Kijk maar, ze groeit elke dag weer verder en verder...


De top is al een eind op weg maar een close upje van een aantal blokjes 
Is altijd wel leuk toch...

"Apple blossem" is toch wel een schatje,
Lekker prutsen met kantje, lappie en wat borduurgaren...


Dit leukerdje is "Date Night". Cirkeltje voor cirkeltje groot dit blokje voor je neus.


Het is nu tijd voor zonnebloemen. Ook eentje in deze quilt "Sunflower"


Het was echt super leuk om al deze blokjes te maken, helaas zijn ze allemaal al af.
Maar ja, het kan toch niet de enige top zijn om aan te blijven werken...

Veel quiltplezier met welk project je ook bezig bent op dit moment..
En mocht je bezig zijn of beginnen met het patroon of een compleet BOM met stofje,
Ik weet zeker dat je er veel lol aan gaat beleven...

Fijne dag,
Coriene

3 opmerkingen:

Monica zei

Hé Coriene, ik kwam via Wietske op jouw blog, heb met plezier gekeken, ik ga jou toevoegen aan mijn leeslijst hoor.

quiltingmieke zei

piep, oh wat een schitterende blokken meid...
geniet van je projecten,
ik aan laatste naaisteekjes van BOM styched by me van Lynetee Anderson, ga dan de boord bedenken

knuf mieke

Carin zei

Ook ik kwam via Wietske op je blog terecht en heb even heel je blog doorlopen en gelezen. wat een pracht stukken laat je zien.
Ik heb je blog meteen bij mijn favorieten gezet, want het smaakt naar meer ;-)