zaterdag 27 september 2014

Raar gevoel...

En dan met dit steekje, hoe toepasselijk ook
aan een hexagon met een hondje is het rond...



Na 5 1/2 maand intensief bezig te zijn geweest is de top af...
Beetje weemoedig als ik denk aan de aanleiding...
Leuke dames ontmoet door deze quilt...
Door al vele bekeken...
Eerste gezamenlijke quilt met mijn moeder...
(Ging goed hoor mam, doen we nog een keer)
Vele gedachten gaan door mij heen, 
zo vanmiddag in het herfstzonnetje...
14 jaar lief en leed gedeeld,
ondertussen een andere goedzak dit keer uit het asiel 
met zijn super eigen ik...
Gek idee, Daisy's Stonefields...


Een tijdperk bijna afgesloten, 
en met bijna bedoel ik dat het hiermee voorlopig even stil...


Voor de oplettende lezer, ja een keukentrap en geen...
Nog een keer buiten want groot is het...

De reis van deze quilt gaat echt wel verder
en zodra er meer over te bloggen is,
zit je eerste rang...

Voor iedereen die zich heeft ingeschreven (bij twijfel echt doen, krijg je geen spijt van)...
Ik wens jullie heel veel plezier de komende 10 maanden, succes!!!

Fijne avond,
Coriene

9 opmerkingen:

Jane in Cumbria zei

Zo leuk, die hexagonnetjes. Toch wel een beetje weemoedig klinkt het - de laatste. Maar hij ziet er prachtig uit, zo zacht en teer, echt heel erg mooi geworden!

Elizabeth zei

Ik vind het heel erg mooi ..., soms is het inderdaad jammer dat iets af is. Zeker als er zoveel herinneringen mee verweven zijn!

Unknown zei

Hij is ontzettend mooi geworden. Echt iets om allebei trots op te zijn.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Hij is zo verschrikkelijk mooi!!!!
Ik hoop er een grote foto van de maken voor iedereen die hier de komende tijd komt om er aan te werken.
Je neemt hem nog een keer mee he? Als Susan komt. Kunnen we dat dan mooi even doen. Deze top zal een inspiratie voor velen zijn de komende maanden……
groetjes
Wietske

Monica zei

Hij is echt ontzettend mooi geworden Chapeau!

Elaine zei

Stunning! I love your fabric choices, so looking forward to stitching my version!

Carin zei

Wat is die super mooi geworden !!

Anoniem zei

Prachtig is die geworden. !

Unknown zei

Hij is prachtig!