dinsdag 11 november 2014

Geduldig wachten op de eerste steekjes...

Na veel vragen over de eindbestemming 
van de doos een paar weken geleden,
kan ik nu eindelijk deze onthullen...
Daisy's stonefields is in the Scottish Borders...
En wel bij Kay Bell van Borderline Quilter...
 

 

Kijk daar hangt mijn quilt, al op het frame en deels gequilt...

Kay is een fantastische quilter...
Ik heb haar ontmoet in Birmingham
op het Festival of Quilts deze zomer...
Voor onze ontmoeting had ik al een paar foto's gemaakt
van tentoongestelde quilts die ik super mooi vond.
 
 
 
 
1514 aka the Horse Quilt Hawick Common Riding 2014
Met deze quilt won Kay dit jaar het kampioenschap van Schotland.

Je kunt er echt heel lang naar kijken
en zie je steeds weer nieuwe technieken en motieven.
Maar een woord voor SUPER!

 
 


De andere is een prachtige Lone Star.
Mooi kleurgebruik maar hier viel ik toch
voor het geweldige quiltwerk...
Ook deze quilt heeft inmiddels al
meerdere prijzen in de wacht gesleept...
 



Groot was dan ook de verrassing dat ik in een
stand van APQS kennismaakte met 
een hele lieve vrouw, Kay Bell.
En laat zij nu net de maakster en quiltster 
van 1514 zijn en de Lone star hebben gequilt.

Nog even geduld, het wordt helemaal custom quilting...
Maar met het volste vertrouwen...

Fijne dag nog met wat quiltsteekjes,
Coriene

7 opmerkingen:

Supergoof zei

heel spannend, maar wel leuk spannend!
:o)

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ik ben zo benieuwd, kan niet wachten. Maar we moeten geduld hebben…. en intussen gaan we rustig door
groetjes
Wietske

Ineke Original zei

Geweldig! Helemaal jaloers.

Monica zei

Wat een super goed idee om dit te laten doen, Het is altijd wel spannend, maar het komt vast goed.

Unknown zei

Ik hoop dat we hem snel kunnen bewonderen.

Anoniem zei

Ik ben zo benieuwd!

Jane in Cumbria zei

O, wat spannend. Het zal vast een mooie verrassing worden!